Paul, Katja, Lin en Fen Yi terug in China

Prettige chaos

Vijf dagen voor vertrek is de chaos compleet. Een impressie. Woensdag vertrek. Kriebels!

Celia

Hoi we gaan jullie volgen, met spanning en een beetje jalouzie. Veel plezier en groetjes van ons allemaal!!

Marlies

Een supergave reis toegewenst met veel mooie ontmoetingen en prachtige avonturen!!

Annemarie,Lennert,Yun en Lin

Spannend allemaal! We gaan jullie zeker volgen op deze mooie, geweldige reis. Het is zo bijzonder om met de meiden in China te zijn! Geniet ervan, en we volgende de reis en dan vooral in Fenyi natuurlijk op de voet! Wat was dat bijzonder, en wij zijn natuurlijk heel benieuwd waar jullie gaan slapen!
Wat heerlijk ook dat jullie Zhang Dan weer ontmoeten. Ze heeft een bijzonder plekje in mijn hart. Goede reis!

sandra

hoihoi

heel veel plezier in china, word vast heel erg leuk

Marc, Mechy Iris & Yente

Spannend weer naar China!
Wij gaan jullie zeker volgen en zijn benieuwd naar jullie verhalen.

Goede reis.

Taco

Ik hoor dat jullie aangekomen zijn.... veel succes en vooral heel veel plezier!